»S temi plakati smo skušali pripovedovati turistično zgodbo Portoroža skozi čas, za katero upamo, da se bo odvijala še naprej.«
»Nekateri izmed njihovih plakatov so bili sprva zaznani kot 'dislocirani tujki, celo nerazumljene, nefunkcionalne, neoblikovane grdobije, ki so jih spremljali komentarji, kot so 'napačni fonti', 'preveč natlačeni teksti', 'amatersko in neprofesionalno oblikovanje', '5 minut dela', a so se s spretno rabo disrupcije splošne oblikovalske prakse hitro pokazali kot pomembni primeri oblikovanja pri nas.'«
»To počnejo z 'eksperimentiranjem in igro na nivojih likovnega jezika, organizacije informacij, z rabo 'pisarniških tipografij' in tipografskimi tretmaji, kjer pisana beseda velikokrat prevzema vlogo slikovnega oziromagrafičnega motiva, ter vpeljavo elementov vernakularnega oblikovanja (izbira fontov, barvne palete, neupoštevanje mreže ipd.)'«
»Turistični boni so rešili naše turistično gospodarstvo. S tem ukrepom smo mu omogočili skoraj pol milijarde evrov. Prej smo bili v turizmu v več kot 70 odstotkih odvisni od tujih gostov, zdaj pa je situacija zelo drugačna.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju